بگو من کجام



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

دارم راه برگشت گم میکنم به بن بست رسیدم بگو من کجام
میخوام حس کنم باز نزدیکمی بگو از کدوم جاده سمتت بیام
من این روزا حال و روزم بده به هر کی که شد غیر تو رو زدم
فقط از یه دنیا تو موندی برام مبادا تو هم رو بگیری ازم

باید راهی سمت تو پیدا کنم که این تنها راه نجات منه
میترسم یه روزی به سمتت بیام که پل های پشت سرم بشکنه
میدونم میتونم که پیدات کنم میدونم دل من به این دلخوشه
من هر جای دنیا برم باز هم یه حسی منو سمت تو میکشه
...
دارم راه برگشت گم میکنم به بن بست رسیدم بگو من کجام
میخوام حس کنم باز نزدیکمی بگو از کدوم جاده سمتت بیام
من این روزا حال و روزم بده به هر کی که شد غیر تو رو زدم
فقط از یه دنیا تو موندی برام مبادا تو هم رو بگیری ازم



نظرات شما عزیزان:

هاست ارزان
ساعت0:51---13 مرداد 1392
با سلام
وبلاگ نویس محترم لطفا ما را در وبلاگ خود لینک کنید

عنوان : هاست ارزان

لینک : www.sh4.ir

برای ثبت لینک خود نیز به آدرس زیر مراجعه کنید
http://sh4.ir/t


با تشکر فراوان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:6 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak